top of page
  • Writer's pictureOshi the Clown

היי אני אושי


היי אני אושי! אני ליצנית חינוכית. אני מדברת אנגלית כשפת אם ומנסה לנווט בעברית כליצנית. יוצא עברית קצת עילגת לפעמים אבל הכל בסדר. אני ליצנית בסופו של דבר. אני עובדת בבתי ספר. למדתי ליצנות רפואית טיפולית בסמינר הקיבוצים. ואז עברתי הכשרה לליצנות חינוכית. היום, אני עובדת פעם או פעמיים בשבוע בבית ספר בראש העין.

בכל בית הספר. במסדרון, בחצר, בכיתה, ליד השער, בחדר מורים, אצל היועצות ואפילו בשירותים. ממש בכל מקום. אני לא ליצנית למסיבות. לא יודעת איך להכין חיות מבלונים. לא יודעת איך לג'נגל. אין לי מושג איך לאפר אף אחד. אני מביאה חדשנות לחינוך באמצעות הליצנות החינוכית.

כשאני מגיעה לבית הספר יש לי יכולת לעשות קסם אבל לא קסמים. אני מביאה לבית הספר הומור וצבע, שמחה וכיף.

וכשתלמיד שמח הוא יותר בעניין ללמוד.


 
22 views0 comments
bottom of page